Відділ земельних відносин
Основними завданнями відділу є:
1. Забезпечення реалізації повноважень Новоукраїнської міської ради у галузі земельних відносин відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, Закону України „Про охорону культурної спадщини“, інших нормативно- правових актів.
2. Розробка міських програм з раціонального використання і охорони земель та участь у їх виконанні.
3. Організація та здійснення роботи щодо реалізації самоврядного контролю за використанням і охороною земель, контролю за додержанням земельного законодавства.
4. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян, юридичних осіб на користування земельними ділянками відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, інших нормативних актів.
Функції відділу:
1. Здійснює підготовку та виносить на розгляд міської ради та її виконавчого комітету проекти рішень, погоджені з відповідними структурними підрозділами Новоукраїнської міської ради, з питань:
передачі земельних ділянок у власність, надання земельних ділянок у користування, у тому числі на умовах оренди;
вилучення (викупу) земель;
припинення права власності або користування земельною ділянкою (її частиною);
затвердження проектів землеустрою та контролю за їх здійсненням;
продажу та надання в оренду на конкурентних засадах земельних ділянок;
обмеження, тимчасової заборони (зупинення) використання земель у разі порушення суб’єктами вимог земельного законодавства.
2. Розробляє пропозиції для розгляду за встановленим порядком питань щодо встановлення і зміни меж населених пунктів територіальної громади, вилучення (викупу) земельних ділянок для потреб міста, надання під забудову або для інших потреб земель, що перебувають у власності Новоукраїнської міської ради.
3. Здійснює контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель загальнодержавного та місцевого значення.
4. Вирішує земельні спори у порядку, встановленому чинним законодавством.
5. Готує висновки щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок.
6. Здійснює контроль за:
використанням та охороною земель комунальної власності;
додержанням земельного законодавства;
виконанням проектів (схем) землеустрою, у тому числі внутрішньо-господарських.
7. Проводить роботу щодо визначення та відшкодування міській раді збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю.
8. Розглядає звернення громадян, інших суб’єктів з питань, що належать до його компетенції.
9. У сфері землеустрою:
здійснює землеустрій та контроль за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
координує здійснення землеустрою та контроль за використанням і охороною земель комунальної власності;
інформує населення про заходи, передбачені землеустроєм;
вирішує інші питання відповідно до закону.
10. Веде банк даних договорів оренди земельних ділянок, укладених з міською радою, проводить аналітичну роботу з питань, пов’язаних з строками користування земельними ділянками та повнотою надходження коштів від користувачів.
11. Надає консультаційні та інші послуги підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам з питань земельних відносин.
12.Організовує роботу, пов’язануіззахистомперсональнихданих при їхобробці,відповідно до Закону України,,Про захистперсональнихданих”.
13. Вирішує інші питання у галузі земельних відносин, керуючись чинним законодавством України, виконує інші доручення міського голови та керівництва.